FANDOM

Witajcie w poradniku dotyczącym domków.

Jak pewnie wszyscy wiecie, posiadanie domku posiada niesie ze sobą wiele udogodnień, np. w łóżku mamy off training oraz szybciej regeneruje nam się stamina gdy z niego korzystamy.

Chcąc rozpocząć przygodę z posiadaniem domku należy go oczywiście kupić. Aby to zrobić w łatwy sposób przechodzimy pod link: http://wykopots.pl/?subtopic=houses

Wybieramy tutaj miasto w którym byśmy chcieli zakupić domek, oraz "EMPTY" i klikamy zatwierdź. Po takich działaniach ujrzymy które domki są wolne w wybranym przez nas mieście. Gdy już wybierzemy z listy interesujący nas domek musimy się udać w miejsce w którym się on znajduje (szukamy po nazwie ulicy). Stoimy przed naszym wybrańcem, ale co dalej? Stajemy przed drzwiami i wpisujemy !buyhouse, oczywiście musimy mieć wystarczająca ilość pieniędzy PRZY SOBIE. Po wpisaniu tej komendy możemy się cieszyć własnymi czterema kątami.

Co by nie było zbyt pięknie musimy płacić cotygodniowy czynsz. Wiadomo, że im mniejszy domek tym mniejszy czynsz. Jeżeli kupimy domek za 7k, czynsz wyniesie nas ok. 1k, gdy kupimy za 45k czynsz to już 10k.

Aby zapłacić czynsz nie musicie nic robić, wystarczy, że będziecie mieli wystarczającą ilość kasy w banku. Gdy nie zapłacicie czynszu Wasz domek wróci do ponownej sprzedaży.

Komendy którymi zarządzamy domkiem:

!buyhouse - tą komendą kupujemy domek

!czynsz - pozwala nam sprawdzić czy na nasz domek został nałożony czynsz

!leavehouse - opuszczamy nasz domek (trafi on do ponownej sprzedaży)

aleta sio - dzieki tej komendzie pozwalamy innym ludziom wejśc do naszego domku. Przy użyciu tej komendy gracz będzie mógł tylko chodzić po domku, nie będzie mógł otwierać drzwi.

aleta som - dzięki tej komendzie możemy ustalić współwłaściciela czyli osobę która także będzie mogła używać komend.

alana sio - natychmiastowe wyrzucenie gości z twojego domu.

aleta grav - edytowanie listy mogących otwierać i zamykać wybrane drzwi (należy stanąć na wprost od nich).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki